HTML

Az IDEA Intézet célja, hogy impulzusokat adjon a liberális demokráciát és politikai pluralizmust garantáló intézmények és közösségek számára, formálja a mindennapi politikai cselekvés és gondolkodás értékorientáltságát, valamint erősítse a demokratikus felfogást és tapasztalatokat és az ezekre való nyitottságot. Nem hiszünk az értéksemlegesség illúziójában és elutasítjuk azt a felvetést, hogy a politika nem alkalmas problémáink megoldására. Abban hiszünk, hogy a politika az elveken alapuló értékek, a konstruktív gondolatok és a kritikai gondolkodás terepe kell, hogy legyen.

 

http://www.ideaintezet.hu/

 

http://www.facebook.com/ideaintezet

Friss topikok

Címkék

A (1) ad (1) adatigénylés (1) Áder János (1) Alaptörvény (2) alaptörvény (4) Alkotmánybíróság (4) állambiztonság (1) államosítás (2) átmeneti rendelkezések (1) atomerőmű (1) átszavazás (1) ATV (1) A régi ház (1) bajnai gordon (8) Balog Zoltán (1) baloldal (2) Baranyi Krisztina (1) barroso (1) Bayer Zsolt (1) Bergoglio bíboros (1) Bernie Sanders (2) bíróság (2) bizalom (1) Bizottság (3) Bokros Lajos (1) Botka László (1) Budapest (2) Bujdosó könyv (1) D-Day (1) Déli Áramlat (3) demokraták (1) devizahitelesek (1) DK (5) Dorkota Lajos (2) Dunaferr (1) E.On (7) egészségpolitika (1) egészségügy (1) egyéni listás voks (1) egyetemfoglalás (1) egykulcsos (1) egykulcsos adó (2) Együtt (1) Együtt-PM (4) Együtt 2014 (3) Együtt 2014-PM (12) Együtt 2014-PM plakát (1) elemzők (2) ellenzék (3) ellenzéki egyeztetés (6) ellenzéki együttműködés (1) elővá (1) előválasztás (3) energetika (12) Erdő Péter (1) értelmiségi (1) EU (2) Európai (1) Európai Bizottság (2) Európai Néppárt (1) Európai Ügyészség (1) Európai Unió (1) Falus Ferenc (1) Ferencváros (1) Fidesz (1) Fidesz-KDNP (2) fodor gábor (1) főpolgármester-jelölt (1) François Hollande (1) G. Fodor Gábor (1) gáz (1) gázkrízis (1) Gazprom (2) Gurmai Zita (1) GVH (1) győzteskompenzáció (1) Hallgatói Hálózat (1) Hazatérés Temploma (1) Heti Válasz (1) Hillary Clinton (1) hittan (1) Holoda Attila (1) Horthy-kor (1) Horthy-szobor (1) IEA (1) ifj. Hegedűs Lóránt (1) információszabadság (2) integráció (1) internetadó (1) Ipsos (1) Janukovics (1) Jevromajdan (1) Jobbik (4) Joe Biden (1) kampányfinanszírozás (1) Karácsony Gergely (2) Kazinczy utca (1) képviselet (1) Kerényi Imre (1) kereszténység (1) kétharmad (2) kétpárti (1) Kiss László (1) könyv (1) koordinálta indulás (4) kormányváltás (3) koronavírus (1) korrupció (1) Kovács Pál (1) Kövér László (2) közalkalmazottak (1) Közgép (1) közös indulás (3) közös listás voks (1) közrádió (1) közszolgálat (1) közvélemény-kutatás (4) Kúria (3) Lázár János (2) LIGA (1) Lisszaboni Szerződés (2) Magyar Energia Hivatal (2) Mali (1) Marine Le Pen (1) Martin Schulz (1) Matolcsy (1) Medián (1) megújuló energia (1) Merkel (1) mesterházy attila (6) Milla (1) miniszterelnök-jelölt (2) miniszterelnök-jelölti vita (1) MSZP (19) MVM (10) Nabucco (1) Németh Lászlóné (1) németh szilárd (3) Németország (2) Nemzeti Front (1) Nemzeti Választási Bizottság (1) népegészégügy (1) néppárt (1) Népszabadság (1) népszavazás (2) női kvóta (2) nonprofit (1) NVB (1) ombudsman (1) önkormányzati választás (3) Orbán Viktor (3) Oroszország (4) összefogás (10) Paczolay Péter (1) Padlóról padlóra (1) Paks (11) pápaválasztás (1) Parlament (1) piac (1) PM (1) politikai elemzés (1) politikai korrektség (1) populizmus (2) prevenció (1) Putyin (3) református egyház (1) rendeleti kormányzás (1) rendvédelem (1) Rétvári (1) rezsicsökkentés (21) rezsiharc (1) Rogán (1) Rogán Antal (1) röghöz kötés (1) Roszatom (1) RWE (2) Sarkozy (1) SPD (1) szakszervezet (2) Szárszó (1) Századvég (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (1) szinkretizmus (1) szolárpanelek (1) Szolidaritás (1) sztrájk (1) sztrájkbizottság (1) TÁMOP (1) Tarlós István (2) tiltakozás (4) TNS Hoffmann (1) több biztosító (1) töredékszavazat (1) Tormay Cécile (1) törvénygyár (1) trafik (1) trickster (1) tüntetések (3) Tyimosenko (1) Ukrajna (3) Ursula von der Leyen (3) USA (3) választási rendszer (2) választás 2014 (2) Varga Mihály (1) vizitdíj (1) Címkefelhő

Áder is beszállt a paksolásba…

IDEA Intézet 2014.02.10. 16:29

Antal Attila írása

Úgy tűnik, hogy a Paksi Paktum nem csak az energiapolitika realitásokat, hanem a közjogot is megtöri.

A köztársasági elnök rövid közleményben "ünnepelte", akarom mondani indokolta a Paksi Paktumot. Ezúttal nem foglalkozom a (k)áder-es és hasonló diskurzusokkal, valamint azzal, hogy Áder János Matolcsy nyomán Orbán Viktor bal kezének tekinthető-e. Ehelyett röviden rávilágítok a köztársasági elnök érvelésének közjogi szempontból tarthatatlan pontjaira.

A közleményből nyilvánvaló, hogy sem Áder, sem a stábja nincs túlságosan eleresztve közjogilag. S ez nem csak abból derül ki, hogy az Alaptörvény hivatalosan nem kis betűvel írandó.

Érv 1: "Megállapítottam, hogy a törvény alkotmányos szempontból nem kifogásolható, visszaküldésének egyetlen feltétele sem adott. Ezért a törvényt a mai napon aláírtam és kihirdetését elrendeltem."

Összekeveri a szezont a fazonnal: ugyanis ha nincs alkotmányos aggálya, akkor nem visszaküld (értsd: politikai vétó), hanem nem küldi meg az Alkotmánybíróságnak. Vagyis a "visszaküldéshez" nem kell alkotmányos aggály. Az csak hab a tortán, hogy nem elrendeli a kihirdetést, hanem gondoskodik arról.

Érv 2: "Megállapítottam, hogy az alaptörvény 8. cikk (3) bekezdés d) pontja alapján nem lehet népszavazást tartani nemzetközi szerződésből eredő kötelezettségről. Ilyen kezdeményezést Magyarország egyetlen polgára, így maga az államfő sem tehet."

Mivel még nem hatályos a szerződés egésze, ezért kérdéses, hogy miről is beszél itt a köztársasági elnök! Ugyanis a Szerződés szerint: 4. § (3) "Az Egyezmény... hatálybalépésének naptári napját a külpolitikáért felelős miniszter – annak ismertté válását követően – a Magyar Közlönyben haladéktalanul közzétett közleményével állapítja meg." Abból pedig, hogy a kormány üzletéről nem lehet népszavazni egyáltalán nem következik az, hogy a nukleáris energia magyarországi felhasználásáról ne dönthessen a nép!

Amúgy pedig az derül ki számomra, hogy Áder nemhogy az alapvető közjogi ismeretekkel nem rendelkezik, még az állampolgári fellépések között sem tud különbséget tenni: hol is volt zsarolás és mivel? Hogyan lehet zsarolni a köztársasági elnököt? Túszul ejtjük az Alkotmányt?

 


Ha tetszett a cikk, csatlakozz hozzánk a Facebookon is:

Címkék: népszavazás Paks Áder János

185 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ideaintezet.blog.hu/api/trackback/id/tr745807916

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: az atomrezsi egyre nő – 3 dolog, amit tudni akarsz az atomerőművekről 2014.02.11. 13:42:11

A magyar társadalom próbálna beszélgetni arról, hogy vajon jó lesz-e nekünk az atom ”bővítés”, vagy sem, de odafent az egész ügyet igyekeznek minél gyorsabban keresztül nyomni, a parlamenti szavazást egy héttel hozták előre, hogy ne lehessen a társadal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jancsopanza 2014.02.11. 10:20:18

Szerintem már készül az újabb tákolmány-módosítás. Magyarország neve Nemleszünkgyarmat SZSZK

tobeor 2014.02.11. 10:28:56

A paksi hitel értelemszerűen növelni fogja az államadósságot, amit az alkotmány tilt. Tehát eleve alkotmányellenes az egész...

Sírköves Slomó 2014.02.11. 10:32:10

Érdekes a kutya sem akar itt népszavazást, de Áder milyen köcsög hogy nem akar....:)

tobeor 2014.02.11. 10:53:30

Mivel a hazaáruló moszkoviták folyamatos hazudoznak Paks2 áráról (szegények azt hiszik a net olyan mint a seggnyalómenetük), ideje rendbe tenni az árakat.

Paks2 REÁLIS költségei:

A 10 meg 12 milliárd euró ócska szar blöff. A magyar részről emlegetett 750 mrd Ft eleve nem 2, hanem 2,5 mrd euró volt még 300 Ft-os euró mellett is, tehát már a legelején 12,5 milliárd euró volt.

Amiket "kifelejtettek", azaz elhazudtak a moszkoviták:
1. a hitel kamatköltségei (több ezer milliárd ft)
2. az árfolyamkockázatból eredő költségek (ezt elhazudni a frankhitelek országában ...)
3. Magyarországon minden sokkal többe kerül (duplája-triplája) és tovább tart mint tervezték
4. a bővítés miatt szükséges kísérőberuházások költsége
5. Üzemanyag beszerzési költség. Erről szót sem ejtenek :)
6. Üzemeltetési-fenntartási költségek. Erről sem :)
7. Kiégett fűtőelemek végleges elhelyezése-tárolása. Nagy a kuss....
8. a blokkok majdani elbontásának költsége (mai áron: 400 mrd ft/blokk)

Ezek alapján a REÁLIS költségek:

1-2. Most egy euró 312 ft, tehát 10 mrd euró = 3120 mrd Ft. Ez kamatostul mire visszafizetjük minimum 6000 mrd Ft lesz, elképesztően optimista feltételezés alapján. De ha 10 év múlva egy euró mondjuk 350, vagy 400 Ft lesz, akkor még sokkal több lesz. Euróban kell fizetnünk a ruszki gyarmatosítóknak, a kamatot is, ők le fogják szarni hogy nekünk egy euró hány Ft.

3. Aki ebben az országban él, az tudja, hogy minden állami beruházás ára elszáll, legyen az 4-es metró vagy ócsai lakópark. Ha nagyon optimistán csak úgy számolunk, hogy duplájába kerül majd mint amennyit most hazudnak, akkor ez több ezer milliárd további árnövelő tényező. (A ruszkikról ugye nem kell beszélni, lásd Szocsi és a világtörténelem legdrágább-legkorruptabb olimpiája.) Ha lassabban épül meg, az is drágít természetesen, hiszen a tőkeköltség adott, minden csúszás drágább lesz később, és a termelés csúszása is kiesés.

Tegyük hozzá, hogy a hazaáruló fideszmaffia ÉRDEKELT a költségek növelésében, hiszen a költségek 40%-a az ő oligarcháikon fog átfolyni, márpedig több pénzből többet lehet lopni.
Duplájába kerül majd minden? De jó, akkor dupla annyit lophatnak. Itt akkora lopás lesz, amekkorát ez az ország soha az életben nem látott. A hívek pártolni fogják a lopást is, ahogy eddig is tették. És természetesen a nemzetbiztonsági ürügyre hivatkozva minden titkosított lesz, nulla átláthatóság lesz.

4. A szükséges kísérőberuházásokról is kussolnak a moszkoviták, pedig ehhez az országos áramhálózati rendszert is fejleszteni kell, meg kell oldani a hűtést, meg egy csomó mást is, ez is ezer milliárd lesz minimum.

5-6-7. Az üzemanyagok beszerzéséről, majd a kiégett fűtőelemek elhelyezésének költségeiről, és persze az erőmű üzemeltetési költségeiről folyamatos nagy kussolás van :) nyilván mind ingyen lesz :)

8. A mostani blokkok elbontási költségeinél 400 mrd Ft-ot számolna blokkonként, de ez a szám évről-évre nő. Két blokk elbontása tehát már most 800 mrd ft, de ez is csak nő...

A fentiek alapján Paks2 ára a legoptimistább számítás alapján is bőven 10 ezer mrd Ft fölött lesz. TÍZ EZER MILLIÁRD FT fölött.

És persze az államadósság szintjét is simán felviszi 100% fölé, csak 10 ezer mrd Ft-tal számolva 113%-ra emeli az államadósságot.
Ez amúgy vegytisztán alkotmányellenes, de maffia a saját alkotmányát is leszarja, az eladósodással együtt, csakúgy mint maffia hívei :)

És a kormány természetesen TITKOLJA Paks2 valós számait. Egyszerűen közölték hogy nem adják ki a háttérszámításokat :) Sőt 10 évre titkosították... Na vajon miért? :)

különvélemény 2014.02.11. 10:56:07

"Abból pedig, hogy a kormány üzletéről nem lehet népszavazni egyáltalán nem következik az, hogy a nukleáris energia magyarországi felhasználásáról ne dönthessen a nép!"

Ne zavarjon, hogy a "nép", a kormány és az ellenzék is atomot akar.

De ti olyan kurvára demokratikusak vagytok, hogy a mérhetetlen liberós támogatottságotokkal meg akarjátok mondani, hogy mi legyen.

tobeor 2014.02.11. 11:07:16

@különvélemény: Újabb önjelölt népszóvivő :)

A hazugságoddal szemben a valóság:

www.origo.hu/itthon/20110914-median-a-tobbseg-elutasitja-a-paksi-atomeromu-elettartamanak-meghosszabbitasat-vagy.html

"Sem új atomerőművet, sem a paksi élettartamának meghosszabbítását nem támogatja a magyarok közel kétharmada"

tobeor 2014.02.11. 11:12:08

Egy apró ki adalék a nagy baráti Szovjetú... izé, nagy baráti Oroszországról:

"Egy új jogszabálytervezet szerint bűncselekmény lenne a Szovjetuniót a második világháborúban hárborús bűnökkel vádolni."

index.hu/kultur/2014/02/11/megsertette_putyint_az_egyetlen_fuggetlen_teve/

Értitek, a szovjet katonák nem is erőszakoltak meg magyar nőket és lányokat a világháborúban...

Aki ezt állítja majd, az Putyinországban bűncselekményt követ el...

colonel Tigh 2014.02.11. 11:15:39

@különvélemény: ja, aztán 6-7 év múlva, amikor még mindig max az alapja lesz kiásva a tákolmánynak, de már a háromezer-milliárd is el lett költve kétszer az ilyen hozzád hasonlók fognak leghangosabban háborogni új nick alatt. Csak akkor már késő lesz...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.11. 11:18:19

Az atom mindenképpen létszükség, nevetséges, hogy az csakis ellenzék választási demagógia miatt hozza fel ezt a témát.

CSENDES 2014.02.11. 11:19:52

@különvélemény: "a "nép", a kormány és az ellenzék is atomot akar"

Atomot nekik, ha érted mire gondolok.

tobeor 2014.02.11. 11:21:45

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: És szerinted Fukushima 2009 előtt volt vagy utána?
Meg egyáltalán kit érdekel gyurcsány, neked beakadt Ferkó? Vagy imádod és a híve vagy?
Istenem de kurva nagy észkombájn vagy te szerencsétlen... szavazz Gyurcsányra ha imádod.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 11:23:40

@tobeor:

Fukusima a szököártól volt, nálunk meg ugyebár nincsenek ilyenek mivel hogy tenger sincs, meg hurrikán, meg cunami...!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 11:24:35

@maxval a gondolkodó birca:

Valamivel kell kampányolniuk ha már mással nem tudnak, miért kell ezen meglepödnöd?! :DD

Fulek 2014.02.11. 11:27:06

www.youtube.com/watch?v=e54I8fyh49o feledékeny Gyurcsány, és még ő hazaárulózik...

tobeor 2014.02.11. 11:28:17

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Idióta, szerinted csak szökőár okozhat balesetet? Csernobil is szökőártól volt? Nyugodj már le a baromságaiddal.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 11:30:27

@tobeor:

Csernobil emberi mulassztás miatt volt!! Meg az már régen volt, most már modernebb minden meg biztonságosabb!!!

tobeor 2014.02.11. 11:32:51

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Ja, régen volt. Meg a vörösiszap-katasztrófa is régen volt ugye?

Higgad már le, mondom ha neked Gyurcsány az etalon akkor szavazz rá, én pont leszarom kit imádsz.

tobeor 2014.02.11. 11:34:37

Az azért vicces, hogy a fenti számításaimra még a trollok sem mernek reagálni :)

Ismétlem:
- azon túl, hogy ez nettó hazaárulás, még a fideszesek szerint is
- azon túl, hogy nettó alkotmánysértés az adósságnövekedés miatt
- mindezen túl ennek az ára TÖBB lesz még TÍZEZER milliárd Ft-nál is!

lutra1 2014.02.11. 11:35:05

@tobeor:

Már 3000 milliárd Ft után is 21 év alatt 4,5%-os kamattal számolva 8300 milliárdot kellene fizetni összességében.

ob.szerver 2014.02.11. 11:35:20

Tegnap az alulmúlhatatlan Unterschovszkinál járt a CÖF-ös kis Lomnici (aki önmagában egy érdekes arc, valószínűleg nagyon bejött neki, hogy a táborába tartozók kiretusálták az apját egy hiradó riportból) aki arra a kérdésre, hogy a hitelfelvétel nem alkotmányellenes-e tekintettel arra, hogy növeli az eladósodottságot, így felelt:

Ki az az entitás, aki kijelentette, hogy növeli?

Tizmilliárd euro felvétele tehát csak akkor növeli, ha azt egy entitás kijelenti.

Ennyi.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 11:36:11

Amúgy meg ez a 4,5-5%-os kamat nagyon is kedvező ha megnézzük a többi helyzezet! És nem szolnak bele a gazdaságba mint amit az IMF tenne! Ennyi!

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 11:38:12

És tobeor megint megjelent az ezerszer cáfolt hülyeségeivel. Nekem is csak egy txt-be kéne írni a hozzászólásaim, és minden poszthoz write-onlyban bemásolni :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 11:38:20

www.youtube.com/watch?v=SGfBwiQbhUk&feature=youtu.be

Lopcsány pálfordulása, 5 éve támogatta amit most nagyban ellenez! Ezzel kampányolnak?! :DD Kevés lesz ,a magyar nép atompárti.

tobeor 2014.02.11. 11:39:09

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

De, hazaárulás. Lassan mondom, mivel te a leggyengébb felfogású trollok közé tartozol:
ha-za-á-ru-lás.

És ím Lázár János, ahogy a saját szájával mondja ki hogy aki az oroszokkal üzletek, az a magyar szabadságból és demokráciából AD FEL:
index.hu/belfold/2014/01/16/lazar/

Ott a videó a linkelt cikkben, nézegesd csak, moszkovita...

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 11:41:01

@lutra1: Uhh. Még ha azzal a feltételezéssel élsz is, hogy 21 évig nem törlesztünk tőkét, csak a legvégén, akkor is 0.045*3000*21 = 2835 ft a kamatköltség. Egyenletes tőketörlesztéssel ennek a fele, annuitásossal saccperkb 2/3-a lesz. Kitalálom, átvert devizahiteles vagy?

tobeor 2014.02.11. 11:41:02

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Atompárti a nép, mi? Csak pár kommenttel feljebb cáfoltam ezt a hazugságotokat is, de titeket persze nem zavar, szajkózzátok újra és újra a hazugságaitokat :)

www.origo.hu/itthon/20110914-median-a-tobbseg-elutasitja-a-paksi-atomeromu-elettartamanak-meghosszabbitasat-vagy.html

"Sem új atomerőművet, sem a paksi élettartamának meghosszabbítását nem támogatja a magyarok közel kétharmada"

CSENDES 2014.02.11. 11:41:26

@ob.szerver: Lázár jó lesz? Mert ő mondta, azért nem fog drágulni az áram, mert nem Paks veszi fel a hitelt, hanem a Magyar Állam.

tobeor 2014.02.11. 11:42:16

@Nemzeti Dohányos:
Te, az a 3000, az mi akar lenni a számításodban? :D

tobeor 2014.02.11. 11:46:30

@lutra1:
Engem az is érdekelne, hogy mikortól kezdik számolni a kamatokat... :)

Mert ugyebár ezt mondták: "a hitelt a beruházás befejezése és az üzembe helyezés után kell törleszteni 21 éven keresztül."

Ez csak arról szól, hogy a törlesztés mikor kezdődik ez sima halasztott törlesztés), nem arról, hogy a kamatperiódus mikortól kezdődik. Márpedig a józan ész alapján a kamatot általában a hitelfelvétel időpontjától számolják.

Itt ugyebár a tőkét maga a beruházás igényli, és érdekes lenne megtudni, hogy az évekig tartó több ezer milliárd ft-nyi tőkebevonás költségét miért is számolnák ingyen a ruszkik? Szerelemből? :)

tobeor 2014.02.11. 11:47:12

@Nemzeti Dohányos:
Tudtam én hogy inkább személyeskedsz, semhogy beismerd a hibád :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 11:47:48

@tobeor:

Aha, csak hogy ez 2011-es! És most az az igazság hogy a lehetö legjobb üzlet kötődött az oroszokkal, szóval coki, de hazudsz és csusztatsz!

tobeor 2014.02.11. 11:50:23

@Nemzeti Dohányos:
Tényleg még ezt sem érted, vagy csak tetted a hülyét? :)

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Aha :) na ha ez biztos, akkor kérlek linkled be a kormány háttérszámításait, és Paks2 teljes költségvetését :)

Ugye milyen kínos, hogy Lázár János szerint is hazaárulás a ruszkikkal bizniszelni?

Orbános linket kérsz? :)

CSENDES 2014.02.11. 11:52:33

@tobeor: A moratórium alatt is kell kamatot fizetni.

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 11:53:40

@tobeor: Bocs, nem tudok lemenni a gondolatmeneted szintjére.

belekotty 2014.02.11. 11:55:29

@tobeor: napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. napelem..

tobeor 2014.02.11. 11:55:50

@CSENDES:
Hát ez egészen biztos, tekintve hogy a ruszkik nem jótékonysági intézmény.

A kamat mértékéről is érdekelne hogy mi az igazság.... mert eddig annyit hazudták már, csak ebben a paksi ügyben is, hogy csak a leghülyébb agymosott híveik hisznek el nekik bármit.

tobeor 2014.02.11. 11:57:20

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Ezt a kört már egyszer lefutottuk kedves troll, emlékszel? :) Mikor is volt Fukushima? na, Segítsek, vagy megtalálod nagyeszű? :)

@Nemzeti Dohányos: Te azt nem tudod hány Ft egy euró :) És még büszkélkedsz is vele hogy nem érted :DDD

belekotty 2014.02.11. 11:57:27

@tobeor: Te faszkalap! Tudod mi volt Csernobil oka? Azt egy nyomott vizes reaktorral elő sem lehet adni, te ostoba monomániás barom!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 11:57:59

@tobeor:

3 lépcsős kedvező kamat: 4%, 4.5%, 5%

Ennél kedvezőbben SENKI nem csinálná!!

belekotty 2014.02.11. 11:58:48

Hagyjátok már! Ez a tobeor egy napelem ügynök, akinek tönkre vágja a buliját ha lesz plusz Paksunk.
Ettől ennyire ideges!

belekotty 2014.02.11. 11:59:44

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ó! Azt kifelejtettem! :-))

Tehát akkor:

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem..

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 12:00:56

@csak egy néző:

Oké.

Orbán Viktor a gázvezetéket birálta és nem az erőművet.

tobeor 2014.02.11. 12:01:44

@belekotty: @Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Látom ti ketten nagyin egymásra találtatok, mondjuk nem is csodálom :) Sok bennetek a közös... :D

Többiek: a belekotty nevű pióca hetek óta követ (már ehhez milyen primkó személyiség kell...) és széttrollkodik minden blogot. Most itt van, ha meglát engem jön, repül és trollkodik, szóval számítsatok rá, hogy igen épületes, az 5 éves szinten már egészen megközelítő érvelési technikájával itt is nagyot fog alkotni :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 12:02:54

@csak egy néző:

Orbán Viktor a Déli Áramlat nevezetű gázvezetékről mondta ezt és nem pedig a paksi bövitésről! Utóbbi tényleg hazaárulás lett volna Lopcsány részéről.

Ne keverd a Déli Áramlatot és a paksi erőművet, kurvára nem ugyanaz a kettő üzlet!!

belekotty 2014.02.11. 12:03:39

@tobeor: Ha nem vennéd észre, te trollkocc szét minden blogot, mi csak röhögünk rajtad.
Jobb és baloldalon egyaránt hülyére veszünk téged. :-))

tobeor 2014.02.11. 12:03:44

A gyengébbek kedvéért ismét itt a videó, ahol Lázár János BEISMERI hogy az oroszokkal való üzletelés ára a magyar szabadságból és demokráciából való feladás. Azaz: hazaárulás.

index.hu/belfold/2014/01/16/lazar/

belekotty 2014.02.11. 12:05:33

@tobeor: Nekem csak a csernobili kérdésemre meséld el, hogy az miért is volt és miért nem lehet azt egy nyomott vizes reaktorral előadni. Ha ennyit ugacc az atomreaktorokról, akkor csak tisztában vagy az alapokkal. Ha meg nem, akkor csak annyira vagy érdemes hogy:

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.. :-))

belekotty 2014.02.11. 12:06:56

@tobeor: Ja és meséld el nekem, hogy egy nyomottvizes reaktorban mióta van pozitív üregtényező! :-))

CSENDES 2014.02.11. 12:08:04

@tobeor: 4-4,9 sávos. I. sáv az összeg 10 %-ra, év/vagy az első 10 évre 4", utána 4,9:-))

Csak tipp, mert ugyebár az évszázad üzlete.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.11. 12:08:14

@tobeor:

A Déli Áramlat gázvezeték és a paksi bövités NEM ugyanaz! Elöbbi az hazaárulás a javából, ezt nevezte Orbán VIktor puccsnak és nem a paksi bővítést!

Miért keveritek a két dolgot??!!

tobeor 2014.02.11. 12:08:16

@belekotty: Egy szóval sem mondtam hogy pont ugyanolyan baleset lehetséges Pakson, az természetesen általában utalt a balesetekre, de rád, kedves Móricka-szintű trollra annyira jellemző,m hogy a saját hazugságaidat kéred számon máson :D

te csak napelemezz, az való neked, gyerünk, gyerünk...

zobod 2014.02.11. 12:09:29

@tobeor: azt sem tudják miről van szó, csak visítanak hogy atom meg csernobil. A Sándor-palota erkélyén performanszoló bohócok közül van akár egy szerinted, aki egy nyomottvizes reaktor elvi struktúráját le tudná rajzolni, primer kör, szekunder kör, hűtés stb, és elmondani hogy lesz a maghasadásból elektromos áram? Egyáltalán, mit jelent az hogy nyomottvizes reaktor, ez miben más mint a forralóvizes (fukushima), és a forralóvizes miben más mint Csernobilban az RBMK volt? Pedig elvileg nincs olyan gimnazista, aki ezeket ne tanulná.

belekotty 2014.02.11. 12:09:39

@tobeor: Általánosságban, soha egyetlen komoly kibocsájtással járó baleset sem volt nyomottvizes reaktorokkal.

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. napelem..

Sírköves Slomó 2014.02.11. 12:09:53

Igy magyarázta ki Árpi:

'Nem ment el a mentelmi bizottság hétfői ülésére Simon Gábor, és kaján magyarázatot adott a bécsi bankszámláján lévő százmillióinak eltitkolására. Azt állította: nem talált erre megfelelő rubrikát a vagyonnyilatkozatban. Eközben a Magyar Nemzet újabb rejtélyes szálat derített fel a Simon-ügyben: az MSZP bukott elnökhelyettesének 2012-es bevallásában egy 80 milliós budai luxuslakás tűnt fel a semmiből, és akkor még feleségének azonos címen lévő, azonos időpontban vásárolt ingatlanáról nem is beszéltünk.'

tobeor 2014.02.11. 12:10:47

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Hazudsz, természetesen :)
Lázár egyértelműen általában az oroszokkal való üzletelésről beszélt, talán meg kéne hallgatni a felvételt, az elejéről a végéig :)

Lázár János hazaáruló mondta:
"A szabadságból és a demokráciából ad fel, aki az oroszokhoz közeledik"

Készülj trollocska, hamarost Orbán szavait is idézni fogom... iszonyat kínos lesz az is :)

tobeor 2014.02.11. 12:12:17

AZ is annyira tetszik, hogy izomból terelnek a trollok arról is, hogy 10 milliárd euró hitelfelvétel természetesen NÖVELI az államadósságot, amit a hazaáruló maffiakormány alkotmány konkrétan tilt :)

Semmi baj, nektek ez is belefér... :D

csak egy néző 2014.02.11. 12:12:17

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Csak mondom, hogy nem vagyok atomenergia ellenes, engem csak ez a kettős mérce bosszant és Viktor nemzetvezető pávatánca.
Látod komám, megint tanultam valamit. Az atomenergia az nem energia, az nem köt minket az oroszokhoz.
"A távirat szerint Orbán Viktor jelenlegi kormányfő "bevallotta a nagykövetségnek, hogy hasonló politikát folytatna a Déli Áramlattal [mint az akkori kormány] és a Fidesz megfontolt hallgatása a legutóbbi [Déli Áramlatról szóló] bejelentéskor éles ellentétben áll a korábbi harcias kijelentéseivel".
Gondolom erre is lesz frappáns válaszod.

belekotty 2014.02.11. 12:12:37

@zobod: Ő se tuggya. Pont neki érvelsz ezzel?

Hannibal ante portas 2014.02.11. 12:13:13

@tobeor: üdvözöllek önjelölt energetikusként, atomszakértőként és pénzügyi szakértőként. Valamint az Alkotmány és a köztársasági elnök teendőinek szakértőjeként. Nem sok ez így egyszerre, koma, bele ne szakadj a nagy igyelezetbe.
Az adataid, számításaid vélekedéseken és becsléseken valamint nagy adag szubjektivitáson alapulnak. Ezért aztán igazán nem relevánsak.
A közvéleménykutatók adatai dettó, bármelyik oldalon is állnak. Éppen azért, mert nincs igazán független közvéleménykutató, mindegyik azt az eredményt hozza, amit elvárnak a megrendelői. Olyan ez, mint a téligumi teszt: az győz, aki fizet.
Te cáfolod mások hazugságait, a te hazugságaidat - pardon, vélekedéseudet meg cáfolják mások. Így megy ez, a demokrácia márcsak ilyen.
Cunami meg a természet valamely érthetetlen csodája folytán ritkán szokott lenni Magyarországon.

www.portfolio.hu/vallalatok/energia/fukusima_utan_is_tucatszamra_epulnek_az_uj_atomeromuvek.183035.html

www.estihirlap.hu/eletmod/amerikai-klimakutatok-atomeromuvek-epiteset-surgetik/74316/

zdanee 2014.02.11. 12:14:03

Kapunk is majd atomot, csak nem úgy, ahogy elképzeltük. Rakétára szerelve gyorspostával, ha nem fogjuk be a pofánkat gyorsan. 3000 milliárdból meg pont kijön egy új fal, akár Berlinig is elér. Mi romboltuk le, úgy szép, hogy hitelből mi is húzzuk újra. Hajrá, jobban teljesít a legvidámabb barakk!

belekotty 2014.02.11. 12:15:48

@tobeor: Na mi van azzal a csernobili balesettel? Mi is volt az ok?

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

csak egy néző 2014.02.11. 12:18:44

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Várom a magyarázatod.
"A távirat szerint Orbán Viktor jelenlegi kormányfő "bevallotta a nagykövetségnek, hogy hasonló politikát folytatna a Déli Áramlattal [mint az akkori kormány] és a Fidesz megfontolt hallgatása a legutóbbi [Déli Áramlatról szóló] bejelentéskor éles ellentétben áll a korábbi harcias kijelentéseivel".
"Orbán amerikai diplomatáknak elismerte, hogy ő is szükségesnek tartja a vezeték megépítését. A kormányváltás után aztán a Fidesz megerősítette, hogy elkötelezett a Déli áramlat mellett."
Ugye ez a derék felcsuti sosem hazudik?

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=P7Zc3MCO0XI

tobeor 2014.02.11. 12:21:11

@Hannibal ante portas:
Hazudsz. Soha sehol nem írtam hogy atomerőműszakértő vagyok, és nem is írtam még csak erre utalást sem :) Te meg a troll cimboráid próbálkoztok ilyennel, de hát ez titeket minősít :) Sokféleképpen támadtam ezt a hazaárulást, pl. pont azért is mert hazaárulás, még Lázár János szerint is :)
Az Alkotmány kereken kimondja, hogy tilos növelni az államadósságot. bemásoljam neked? :) Vagy szerinted aki ért magyarul az alkotmányjogász? :) Nem sok ennyi trollkodás neked így egyszerre? :)

Ha látsz problémát a számításaimmal, nevesítsd, így általánosságban ez elég gyengus :) vagy szerinted nem kell számolni a kamatokat, meg a többit? :) ne égesd már magad ennyire cimbora... :)

A közvéleményre a troll haverjaid hivatkoztak, és mivel hazudtak hát cáfoltam őket. Te talán közvéleménykutató-szakember vagy? :D vagy mire alapozod hogy felülbírálod a közvéleménykutatókat? :) Mástól szaktudást vársz el, de a szakembereket is fikázod? :D

Azt még hányszor akarjátok hazudni,. hogy szerintem van cunami ebben az országban? :DD Aljas... :)

tobeor 2014.02.11. 12:22:15

@belekotty: Húzzál bele, estére meglesz a 200 napelemes beszólásod, a te legnagyobb dicsőségedre Móricka :)

valami komoly embert amúgy nem tudtok küldeni? De most komolyan, olyan kínos ez nektek :)

tobeor 2014.02.11. 12:28:25

Martonyi János külügyminiszter, 2013 június 20.:

"Paks dolgában a magyar kormány álláspontja egyértelmű (...) lesz egy olyan nemzetközi tender, mi minden követelménynek megfelel"

Hol a tender trollocskák?

csak egy néző 2014.02.11. 12:28:36

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Mi van haver? Lejárt a munkaidőd, vagy csak elsunnyogtál, mert nem tudod megmagyarázni? Hát ki védi meg a nemzetvezetőt?

belekotty 2014.02.11. 12:33:16

@tobeor: Na mi van azzal a csernobili üggyel? Fogalmad sincs róla?

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

tobeor 2014.02.11. 12:35:32

@CSENDES: Fogadok ezt a szerződést se fogják nyilvánosságra hozni...

tobeor 2014.02.11. 12:37:31

@belekotty:
Ere már válaszoltam, de te mint troll direkt csukd be a szemed, mint a 3 majom :)

"tobeor 2014.02.11. 12:08:16
@belekotty: Egy szóval sem mondtam hogy pont ugyanolyan baleset lehetséges Pakson, az természetesen általában utalt a balesetekre, de rád, kedves Móricka-szintű trollra annyira jellemző,m hogy a saját hazugságaidat kéred számon máson :D"

Na húzzál bele, még 170 napelemezés és talán megnyugodsz :D

steery 2014.02.11. 12:41:25

Örülök neki, hogy mások is észrevették, mekkorát linkel az elnök úr. Tegnap mikor hallottam a hírekben a dumáját, rögtön arra gondoltam: ennek a palinak fogalma sincs a jogról. Vagy csak simán megkenték/megzsarolták, hogy írja alá azt a papírt.
Ha körülnézünk a világban, azt látjuk, hogy az ilyen stiklik miatt egyre több országban vannak tüntetések (Ukrajna, Bosznia, Török), meg polgárháború közeli állapotok. Úgy tűnik, a magyar "elit" is efféle jövőt képzel el nekünk. Addig rázzák a pofonfát, míg csak leesik nekik valami. De persze mindig a nép szívja meg a legjobban, hogy olyan kormánya van, amilyet megérdemel.

belekotty 2014.02.11. 12:43:01

@tobeor: Nem válaszoltál. Azt kérdeztem tudod-e mo volt a csernobili baleset oka. Mert csak ugacc a balesetekről, de fingod nincs róluk.
Na elolvastál bármit is a témában?

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

tobeor 2014.02.11. 12:48:35

@belekotty: De, válaszoltam, ott van. A lényeg, hogy nincs tökéletesen megbízható atomerőmű, hiába is szeretnéd ezt sugallni :)

És most Móricka, kezd neki a napelemezésnek! De ízibe! :)

tobeor 2014.02.11. 12:50:51

Nesztek egy jó kis pincsi-hazugság, csak mert szeretitek :)

Orbán Viktor 2013. február 11-én az országgyűlésben:
"a vonatkozó nemzetközi szabályoknak megfelelően nemzetközi tender kerül majd kiírásra"

Na és most emelje fel a kezét az a fideszes troll, akit zavar hogy pincsi belehazudott a képébe! Senki? Belekotty se? Gondoltam... :)

Sírköves Slomó 2014.02.11. 12:51:51

@steery: 'Ha körülnézünk a világban, azt látjuk, hogy az ilyen stiklik miatt egyre több országban vannak tüntetések (Ukrajna, Bosznia, Török), meg polgárháború közeli állapotok.'

Volt itt is 2006tól 2010ig.

Most meg elmentek vagy 20an atom ellen tüntetni.

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 12:54:38

Nem nagyon értem hol voltak ezek a libsik, amikor az MSZP és az SZDSZ pumpálta ki Paksból a pénzt.

Akkor nem volt gond az atomenergia?

belekotty 2014.02.11. 13:00:04

@tobeor: Vagyis fogalmad sincs, csak szidod az atomerőműveket.

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:00:19

Ezek fizetett kommentelők, nem nagyon kell velük foglalkozni. Aki a Fideszt védi, különösen ebben az ügyben az nem normális.

A nemzeti dohányos meg 0.045*3000*21 formulával számol kamatos kamatot... A szorzat mindegyik eleme hibás...

De ő még az értelmesebbik volt, ilyen belekotty meg napelemezők mellett. Gratulálok, nincs még egy ilyen retardált banda mint Ti, kedves Fidesz szavazók.

belekotty 2014.02.11. 13:01:19

@♔bаtyu♔: Azt sem értem amikor lenyúlták a manyup 3000 milliárdot, akkor miért nem volt Békemenet.

prakp 2014.02.11. 13:02:02

@belekotty: mert te tudod?! Hogy jön ez ide, öcsém? De besegítek neked, előbb meglesz a párizsiravaló:

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

belekotty 2014.02.11. 13:02:30

@Hermann Ishmael: Mi van @tobeor: ? Csináltál másik nicket? :-))

belekotty 2014.02.11. 13:04:18

@prakp: Én tudom. Én olvastam az erről szóló NAÜ jelentést. Azért jön ide mert állandóan Csernobillel riogatnak.

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

tobeor 2014.02.11. 13:04:31

@belekotty: Nem szidom őket, szándékosan elhazudod ennek is az értelmét :)

Napelemezz Móricka! Hát mi lesz így a napi 200-zal? :)

@Hermann Ishmael: Épp azért trollkodnak, mert racionálisan védhetetlen, így marad nekik mások kritikáinak a széttrollkodása.

Helmut von Offenburg 2014.02.11. 13:04:43

@♔bаtyu♔: Az nem büdös. Tudod, mi kutyánk kölyke ..

Rodolfo63 2014.02.11. 13:08:26

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: és hol mondta, hogy ilyen feltételek mellett, mint amit viktor összehozott?

belekotty 2014.02.11. 13:08:38

@tobeor: Á!! Nem szidod őket!

"tobeor 2014.01.23 10:38:16
@konrada: valóban nem véletlenül írtam, de nem a baleset típusa, hanem a baleset ténye, és a baleset okozta károk miatt írtam.

Fukushima, Csernobil, Three Mile Island, és most olvastam valahol hogy még a szlovákoknál is volt baleset a hetvenes években, csak évtizedekig titkolták..."

belekotty 2014.02.11. 13:09:51

@tobeor: Csak szidod, csak szidod...

"tobeor 2014.01.23 10:38:16
@konrada: valóban nem véletlenül írtam, de nem a baleset típusa, hanem a baleset ténye, és a baleset okozta károk miatt írtam.

Fukushima, Csernobil, Three Mile Island, és most olvastam valahol hogy még a szlovákoknál is volt baleset a hetvenes években, csak évtizedekig titkolták...
"

prakp 2014.02.11. 13:10:51

@belekotty: "Én tudom. Én olvastam az erről szóló NAÜ jelentést." Az már valami. Meghajolok előtted.

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

Paks2 ebben a formában egyenlő Csernobillal, csak lassabban.

prakp 2014.02.11. 13:12:43

Fukushima, Csernobil, Three Mile Island, Orbán Viktor

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

belekotty 2014.02.11. 13:13:32

@prakp: Te komplett hülye vagy. :-)) Mióta pozitív az üreg tényező egy nyomottvizes reaktornál? Ja hogy ezt nem érted! :-))

Rodolfo63 2014.02.11. 13:13:59

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: miért lenne a kettő ebből a szempontból különböző?

tobeor 2014.02.11. 13:14:47

@belekotty: Így van. Tény, hogy voltak balesetek? Tény. Ez neked szidás? Ja, mert hazudsz :)

Napelem, Móricka, napelem! gágogj tovább! :)

belekotty 2014.02.11. 13:16:13

@tobeor: napelem... az se ad áramot este..

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

belekotty 2014.02.11. 13:16:53

@prakp: Sok időbe telik nicket váltani? :-))

prakp 2014.02.11. 13:16:54

@belekotty: megvallom, lövésem sincs, mi az az üreg-tényező. Attól olcsóbb lesz a paksi mutyi?

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

bölcsbagoly 2014.02.11. 13:18:46

@tobeor: hazudni este, reggel meg közte , ez láthatóan jól megy nektek!

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:18:55

a következő üzletről ennyit tudni:

Sokba kerül.
Ettől nem lesz olcsóbb az áram.
Kurva sokba kerül.
Továbbra is külföldről fogjuk venni az áramot.
Kibaszott sokba kerül.
Nem magyar cégek nyerték a koncessziót, nem is volt pályáztatás.
Többe kerül mint a bokros, gyurcsány, bajnai csomag együtt, inflálva.
Évtizedekre titkosítva van minden lényegi információ.
Többe kerül mint a bősi erőmű, de nagyságrendekkel kisebb a megtérülése.

Ezt véditek? Ezt? Hát gratulálok.

prakp 2014.02.11. 13:20:16

@Hermann Ishmael: de pozitív az ürge-tényezője!!! Nem érted, már ezért megéri!

tobeor 2014.02.11. 13:20:18

Látom már nagyon hiányzik nektek egy kis hazaárulásos téma :)

Ám legyen...

1. A ruszkik NEM IS TITKOLJÁK, hogy politikai befolyást akarnak szerezni az energetikai üzleteiken keresztül:

A Oroszország által 2003-ban elfogadott energetikai stratégia nyíltan kimondta:
"az energetikai üzletek meghatározzák az ország geopolitikai befolyását."

2. Ezzel Orbán is tisztában.
Orbán 2007: "túlzott mértékű orosz befolyás érvényesül."
Orbán 2011: "Magyarország megújításának egyik kulcsa az energiafüggőség csökkentése"

3. És mindezek ismeretében Orbán lemutyizta Putyinnal az energiafüggőség növelését, az orosz befolyás növelését...

Lassan mondom trollok: H-A-Z-A-Á-R-U-L-Á-S

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 13:21:34

@belekotty: A témához szólj hozzá. Vagy az kínos?

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 13:23:19

Látom, ballibsik nem vettétek, így még egyszer:

Akkor nem volt gond az atomenergia, amikor az MSZP és az SZDSZ évente vette ki Paksból a milliárdokat?

Akkor az atom nem volt ártalmas a népre?

prakp 2014.02.11. 13:23:49

@♔bаtyu♔: nem, most nicket vált...

bölcsbagoly 2014.02.11. 13:24:01

@tobeor: te vagy ma szolgálatos balliba hülye?

belekotty 2014.02.11. 13:25:47

@prakp: Olcsóbb lesz, mert ha nem fosnátok annyit az atomtól, kevesebbet kellene költeni a pszichiátriai kezelésetekre.

csak egy néző 2014.02.11. 13:26:26

@♔bаtyu♔:
Te tudod, hogy mit titkosítottak 10 évre?

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:26:53

@♔bаtyu♔: Szörnyű,remélem lecsukják őket, tegyél feljelentést.

Közben kidobunk az ablakon annyi pénzt, amennyi megszorítást eszközöltek az elmúlt 24 évben, egy olyan üzletre ami SOHA nem fog megtérülni (nekünk).

Ti fizetett kommentelők vagytok, akik a saját gyerekük sorsát játsszák el pár forintért meg húsos csontért.

Szégyen és gyalázat.

belekotty 2014.02.11. 13:27:40

@bölcsbagoly: Ő permanensen hülye.

@♔bаtyu♔: Kínos a Békemenet?

belekotty 2014.02.11. 13:28:38

@Hermann Ishmael: "Közben kidobunk az ablakon annyi pénzt, amennyi megszorítást eszközöltek az elmúlt 24 évben"
- Na ezt támasz alá számokkal! Mennyi megszorítás is volt?

tobeor 2014.02.11. 13:28:59

Az oroszok - hála Orbánnak! - beleszólást kapnak a magyar nemzeti áramárba :)

Értitek, majd a ruszki beleszólnak mennyi legyen az ára nálunk Magyarországon :)

"Ez az egyezmény azt is lehetővé teszi, hogy Oroszországnak beleszólása legyen a magyar áramárba. A 4. cikk 4-es pont szerint:
"a Felek minden tőlük telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy a Megvalósítási Megállapodások szerinti ellenérték olyan módon kerüljön megállapításra, amely lehetővé teszi, hogy a villamos áram-termelésre [sic!] vonatkozó árak kereskedelmi szempontból hosszú távon versenyképesek és egyúttal az Orosz Kijelölt Szervezet számára elfogadhatók legyenek"."

És akkor most az összes moszkovita hazaáruló fidesz-troll, kórusban: "Gyarmat leszünk!"

prakp 2014.02.11. 13:29:17

@belekotty: én nem fosok tőle, te szerencsétlen (ВВЭР – вода-водяной энергетический реактор, ebből is a containment épülne ide), hanem AHOGY épül baszod. Olyan nehéz ezt felfogni?!

Olcsóbb lesz, mint eddig minden "üzletük"...

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:30:27

@belekotty: www.ksh.hu/?lang=hu
remélem jobban számolsz mint a másik fideszes itt feljebb, aki úgy számol kamatos kamatot, hogy összeszoroz minden számot, futamidőt és amit csak talált a cikkben...

belekotty 2014.02.11. 13:30:58

@tobeor: Látom nem tucc olvasni. :-))

@prakp: Mijé? Hogy épül? 1előre sehogy.

napelem.. napelem.. rosz atom... putyin csicska... államadósság.. hazaárulás.. napelem.

belekotty 2014.02.11. 13:32:05

@Hermann Ishmael: Számok lesznek 24 év +*ításairól?

tobeor 2014.02.11. 13:36:45

Ez volt már, kutyulik?

Orbán Viktor (alias putyin-pincsi):

"Európában bizony elszaporodtak Putyin pincsijei, és ezt most már mindenki kezdi veszedelmesnek látni."

prakp 2014.02.11. 13:37:33

@belekotty: oké, te egy pozitív ürgetényezőjű funkcionális analfabéta vagy, maglátásom szerint. Köszi az élményt, rendkívül tanulságos volt.

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 13:38:04

Hát ballibsik, ha nem, hát nem. Mindenki terel, személyeskedik, némelyik már összefüggéstelenül ír, megértem, kényes a téma.

Pedig halihó, erről beszélnek az emberek. Azt mondják, hiteltelenek ezek, hiszen Paksból nagyon sok pénzt szedtek ki. Nem tűnik fel, hogy nincs mögöttetek senki?

belekotty 2014.02.11. 13:39:38

@prakp: Semmi gond, a legtöbb ürge pozitív azelőtt hogy nyakába öntik a vizet. Másra nem kell kivetítened saját ostobaságod ezért. :-))

tobeor 2014.02.11. 13:40:46

Azért az olyan szép, hogy senki, ismétlem senki nem meri érdemben kommentálni sem a hazaárulást alátámasztó bizonyítékokat, sem pedig pl. azt a számítást, ami alapján simán 10.000 milliárd Ft fölött lesz a bővítés :)

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:41:53

@belekotty: ott van, mit nem találsz? Vagy rajzoljak felhőcskéket?

prakp 2014.02.11. 13:42:21

@belekotty: számomra megtisztelő tőled az ostoba jelző. Csak ne nehéz legyen az a víz...

belekotty 2014.02.11. 13:43:13

@Hermann Ishmael: Nincsenek sehol, hazucc. Az utheri móccer ellenem nem jön be. :-))

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:43:14

Nyugi tobeor, ha valaki végigolvassa egyértelmű ki a retardált elvakult fidesznyik és ki akar egy normális országot...

belekotty 2014.02.11. 13:44:24

@prakp: Megígérem csökkentett deutérium tartalmút kapsz, te negatív ürge. :-))

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 13:46:28

@Hermann Ishmael: Ja, gondolom neked a "normális ország" az Bajnai, esetleg Gyurcsány.

Na köszi:)))

prakp 2014.02.11. 13:46:56

@tobeor: de most komolyan, mit lehet ezen kommentálni. Szerintem rózsaszínűek a számításaid, de amíg honfitársaink között van ennél pinkebb is, addig csak ülünk a vonaton és kész.

prakp 2014.02.11. 13:48:35

@belekotty: Ostoba módon azt hittem, az a babavíz! Egy dolgot megígérek: ha neked lesz igazad és óccóbb lesz a vellany, fényevő leszek és kipusztulok.

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:49:07

@belekotty: Hazudsz te. Tudom fejből, de utánanéztem. Folyamatosan 10%-os inflációval számolva nagyjából a 2/3-a az elmúlt 24 év összes megszorításából befolyt összeg a paksi elherdálásnak.

Nagyon szépen köszönöm nektek belekotty és batyu, hogy ilyen jól megy az országnak. Már csak azt nem értem, hogy a térségből csak miért itt van negatív előjele a GDP változásának.

Hermann Ishmael 2014.02.11. 13:50:40

@♔bаtyu♔: A MoMára szavaznék ha érdekel, a Bokros miatt aki nem szórja a pénzt hanem az egyetlen valódi reformot hajtotta végre az országon. Pedig nem volt 2/3-adja. Ez ám a teljesítmény, nem a trafik- föld- paks- és alkotmánymutyi!

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 13:53:39

@Hermann Ishmael: Még jó hogy nem szórja a pénzt. Adj neki és akkor szórni fogja. Persze ne próbáld ki.

prakp 2014.02.11. 13:55:39

@Hermann Ishmael: azért az sem olyan egyszerű. Már ha feljebbről (régebbről) is megnézed.

Itt egyébként nem azt kellene tárgyalni, hogy Áder elshmittelte a paksmutyit?

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 14:00:53

@prakp: Tudod mi a gond? Hogy erről mindenkinek az MSZP-SZDSZ korrupció jut az eszébe.

Hermann Ishmael 2014.02.11. 14:01:24

ugyan prakp, ez a pár ezer milliárd nem tétel, hiszen a MSZP-sek lopnak!!!4434!!!!423!+4343

Hermann Ishmael 2014.02.11. 14:02:18

Te batyu, most komolyan, te ezért pénzt kapsz? Vagy önmagadtól vagy elvakult fideszes? Melyik a rosszabb?

♔bаtyu♔ 2014.02.11. 14:04:56

@Hermann Ishmael: Te Ishmael, most komolyan, te ezért pénzt kapsz? Vagy önmagadtól vagy elvakult Bokros fan? Melyik a rosszabb?

belekotty 2014.02.11. 14:05:20

@Hermann Ishmael: "Hazudsz te. Tudom fejből, de utánanéztem. Folyamatosan 10%-os inflációval számolva nagyjából a 2/3-a az elmúlt 24 év összes megszorításából befolyt összeg a paksi elherdálásnak."

- Na akkor mik is voltak a megszorítások és mennyi volt ezek összege?

tobeor 2014.02.11. 14:07:13

@Hermann Ishmael: pénzt kap. Vannak fizetett álciljeik, álszakértőik, álújságíróik, álcivilszervezethez kiszervezett rágalom-kampányaik. majd pont fizetett álkommentelőik ne lennének? még azt is lehet tudni némelyik mely nikkeket használja, mert a hülyéik keverik.

belekotty 2014.02.11. 14:08:31

@prakp: Hol mondtam h ócsóbb lesz a delej? Mongyuk attó még kipusttulhacc...

prakp 2014.02.11. 14:09:48

@♔bаtyu♔: nem véletlenül. Jól működik a propaganda. Pedig már 25 éve rajtunk van a szopóálarc.

prakp 2014.02.11. 14:11:18

@belekotty: "belekotty 2014.02.11. 13:25:47
@prakp: Olcsóbb lesz, mert ha nem fosnátok annyit az atomtól, kevesebbet kellene költeni a pszichiátriai kezelésetekre."

belekotty 2014.02.11. 14:12:40

@prakp: Olvasni tucc? Nem a delej lesz ócsóbb, hanem a te kezelésed, főképp ha +pusztúsz.

Netuddki. 2014.02.11. 14:14:19

Ááááá! Az ádernak csak kitaláltak valami indokot amit a jónép többsége be is vesz.Nekem is rögtön sértette a fülemet ez az álindok. Ugyanis a balfaszok még csak most készítik elő a szerződést. Ráadásul nemzetközi szerződésről van szó a törvényben ami azt jelenti, hogy Magyarország csinálhat bármit akkor is végre kell hajtania egyéb kötelezettségek miatt (EU és társai).
Szóval ennyire balfasz csak egy fideszes köztársasági elnök lehet. Ami már önmagában axióma. Fasznak kell nekünk még köztársasági elnök is!

Netuddki. 2014.02.11. 14:15:47

@belekotty: Te meg faszt vitatkozol 160 hozzászólásos nyomorék trollokkal!

Netuddki. 2014.02.11. 14:16:44

Asszem most felhúztam magyamat a fideszes "köztársasági elnök" úron, Ba+!

prakp 2014.02.11. 14:18:11

@belekotty: a sok moderált neutrontól elfelejtettem az elmúlt 24 év tapasztalatait, de ha nem lesz ócsóbb a delej, akkó mire jó ez a bazi hitel?

prakp 2014.02.11. 14:19:11

@kovi1970: nem most kellett volna.

belekotty 2014.02.11. 14:19:49

@kovi1970: Jóvanna... unatkozom. :-))

belekotty 2014.02.11. 14:20:37

@prakp: Hogy nem leszen drágább. Me ha nem lesz atom, akkor kiszolgáltatottak vunk.

prakp 2014.02.11. 14:23:36

@belekotty: akkor vissza a konténmenthez: kiszolgáltatottak voltunk(CCCP), vagyunk(EU), leszünk (RUS). A kérdés csak a mennyire.

prakp 2014.02.11. 14:29:42

mellesleg, elég sok eddigi felállást farbarugnak a paksmutyival, nehogy még az ucteből is kibaxanak. Habár, a V0 felől is nagy a kuss, lehet, hogy széles nyomtávú lesz az is?

belekotty 2014.02.11. 14:33:56

@prakp: Mijé lennénk kiszolgáltatottak? Éppenhogy nem függünk a gáztól ha gáz van.

prakp 2014.02.11. 14:42:20

@belekotty: tudod, mi a különbség alaphálózati-, és csúcserőmű között? "A magyar erőmű rendszer által szolgáltatott elektromos energia forrása a következők szerint oszlik meg:
Atomerőmű - 36%
Földgáz - 28%
Lignit - 12%
Megújuló - 5%
Szén - 2%
Olaj - 1%"

Miért ne függenénk a gáztól? Hirtelen a lakosság 75%-a áttér villyanyfűtésre?

prakp 2014.02.11. 14:48:21

@belekotty: Ha pedig a plusz 2x1200 MW-ra gondolsz, annak sajnos csúcserőművi tartaléka is kell, hogy legyen. Az hol és miből? Feltételezem, véletlenül sem orosz gázból. Vagy paks2mutyi mellé építenek valami mecsekmutyi, esetleg makómutyi erőművet?

belekotty 2014.02.11. 14:50:09

@prakp: Jajajaj... attól nem áll meg az élet hogy nincs fűtés, max fával fűtünk. De ha nincs villany akkor baj van.
Mellesleg igen csak tudom mi a különbség az erőművek között. Nem is hiszed.... :-)) Rátenyerelek egy gombra és te nem fogsz gépelni. :-))

belekotty 2014.02.11. 14:51:01

@prakp: Paksnak nincs csúcserőművi tartaléka. Hülyeségeket beszélsz.

prakp 2014.02.11. 14:54:37

@belekotty: Nincs, csak Litéren, Ajkán és Lőrinciben.

belekotty 2014.02.11. 15:04:24

@prakp: Ne fárassz! Azok nem Paks kiesésére vannak. Látom nem tudod mi a csúcserőmű. Na mennem kell...

prakp 2014.02.11. 15:08:32

@belekotty: "Az UCTE előírása szerint minden tagország villamosenergia-rendszere készenlétben álló gyorsindítású tartalék kapacitásának legalább a tagország rendszere legnagyobb blokkjának teljesítőképességével kell megegyeznie, következésképpen a magyar villamosenergia-rendszernek, a paksi atomerőmű egy blokkjának mindenkori teljesítőképességéhez (500 MW) hasonló nagyságú gyorsindítású erőmű kapacitást kellett létrehozni. "

Igaz, ezek nem csúcserőművek. De az ezerkettes blokkhoz hol lesz a tarcsi?

Összejött a kvótád? :D :D

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 16:40:37

@tobeor: De tudom, tegnap szálltam ki a forint shortból :)

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 16:43:23

@tobeor: Te vagy aki mindenhol nagyot alkot :) Az meg már nekem is eszembe jutott, hogy tuti napelemeket árulsz. Azért agyvérzést ne kapjál :)

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 16:46:43

@tobeor: Még szerencse, hogy utálom a fideszt, ezért az sem érdekel, hogy mit pofáznak a főfaszaik :)

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 16:48:12

@csak egy néző: Ha nem bírod felfogni a különbséget egy megépült atomerőmű, és földgáz folyamatos behozatala között, akkor kár bármit is magyarázni..

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 16:50:33

@tobeor: Mégis a napelemeidtől többen halnak meg, mint az atomenergiától. Gyilkos! :)

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 16:56:22

@Hermann Ishmael: Hogy jön ehhez kamatos kamat? Az elkészülte utáni törlesztést számoltam, gondolod 21 évig semmit sem fizetünk? Szerintem az építkezés során felvett részleteknél is csak a tőketörlesztést halasztjuk, legalábbis így lenne értelme.

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 17:00:22

@Hermann Ishmael: Még jó, hogy többe kerül, mint a bősi erőmű, a magyar része 170MW-os csúcserőmű lett volna, kanyarban sincs ez 90%-os 2,4 GW-hoz képest.

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 17:03:00

@Hermann Ishmael: Azért ezzel a nickel lefideszesezni, gratulálok :) Érdekes, ahol szidom a fideszt, ott mindenkinek leesik..

csak egy néző 2014.02.11. 17:17:00

@Nemzeti Dohányos:
Nem ártana egy kicsit visszaolvasni.
"A távirat szerint Orbán Viktor jelenlegi kormányfő "bevallotta a nagykövetségnek, hogy hasonló politikát folytatna a Déli Áramlattal [mint az akkori kormány] és a Fidesz megfontolt hallgatása a legutóbbi [Déli Áramlatról szóló] bejelentéskor éles ellentétben áll a korábbi harcias kijelentéseivel".
"Orbán amerikai diplomatáknak elismerte, hogy ő is szükségesnek tartja a vezeték megépítését. A kormányváltás után aztán a Fidesz megerősítette, hogy elkötelezett a Déli áramlat mellett."

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 19:42:53

@csak egy néző: Nem értem pontosan, hogy kapcsolódik ide. Még egyszer leírom, utálom a fideszt, nem fogok aszerint véleményt formálni, hogy mit mondanak, de utálni se fogok egy értelmes döntést, csak mert ők hozzák meg.

Ameddig veszünk orosz gázt, addig viszont jó nekünk, ha egy ukránoktól független vezetéken is tudnak szállítani. Eddig ellátási gond csak abból volt, hogy az ukránok ELLOPTÁK a nyugatra szánt szállítmányokat. Tehát helyes, hogy támogatják. Hogy mindezt kétszínűen tették, nem lep meg.

csak egy néző 2014.02.11. 20:05:44

@Nemzeti Dohányos:
Nekem sem a gázzal, sem az atomenergiával nincs bajom, hanem, ahogy a nemzeti pávatáncos, hülyének nézi az embereket és hazudozik össze vissza, annak megfelelően, hogy ki a közönsége es képes szemrebbenés nélkül az ellenkezőjét állítani, akár egy hét múlva is.

Nemzeti Dohányos 2014.02.11. 20:28:51

@csak egy néző: Az nekem sem tetszik, csak mivel a baloldalon pm-es idióták viszik a prímet a kérdésben, nem maradt más választásom, mint támogatni. Az meg hogy ez működik, mindkét oldallal, ékes bizonyítéka, hogy a legkomolyabb kérdés, amit népszavazásra szabad bocsátani, az a "hogy vagy?".

csak egy néző 2014.02.11. 20:44:03

@Nemzeti Dohányos:
Ha megnézem a politikusainkat, akkor hánynom kell, és belegondolok, hogy még csak most indul a szardobálás és még 4 évig kell néznem ezt a cinikus, pökhendi, pávatáncos nak a bandát, akkor a kérdésedre válaszolva. SZARUL.

steery 2014.02.11. 22:28:00

@Sírköves Slomó: Mert olyan gyorsan történt minden, hogy a lakosság még fel sem fogta, miről van szó. Lassú az észjárásuk és csak nagyon rövid távon tudnak gondolkodni. Ha olyasmi történik, ami miatt most megszívják, hőzöngenek. Ha olyasmi, ami miatt 10 év múlva szívják meg, meg a gyerekeik és unokáik is szívni fognak, csak néznek bután, mint a tök.
Az ellenzék meg rászokhatna már a flashmob tüntetésekre. Fel kell venni a tempót gyerekek! Ha gyorsabban tudtok tömeget összehozni, mint ahogy aláírnak egy ilyen törvényt tollal, akkor van esélyetek (a karhatalmi intézkedésre).

tamás46 2014.02.23. 07:50:20

Az elnök Úr ezzel a döntésével azt is jelezte, hogy Magyarország nem demokratikus jogállam. Nem érvényesül a demokrácia(néphatalom) alapelve,és nem érvényesül az elnöki tevékenységben meghatározott felülvizsgálati kötelezettség a hatalmi intézményekben.(Ennek hiányáért már Dr. Sólyom L-t ellen is lehetett volna eljárást kezdeményezni)

tamás46 2014.02.23. 08:13:57

@prakp: Ugy gondolom, most aktuális az alábbi számítás,mert, hogy a 8 általánost elvégezve a négy matematikai(számtani)alapművelet megmaradt az emlékezetemben.
A Paks Bővítése 3500 milliárdba kerülne,+ a folyamatos karbantartás és a hulladéktemető megépítése.
A 3,5 millió család(akinek most a Paks adja a villamos energiát),családonként 7kWh villanyenergiát kap,ami a napelemek jelenlegi fogyasztói ára szerint kb 2,8 millió Ft-ba kerülne.(a kettő szorzata 10.000 milliárd Ft)Ha ebből levonjuk az ÁFÁ-t akkor 7.300 milliárd)Igaz, hogy ez a duplája,de..
1.Azonnal termel
2.Nem kell építeni
3.Kb 30.000 embernek ad munkát 8-10 évig
4. A nem használt energia folyamatosan visszatáplálható az energiarendszerbe,ami éves viszonylatban a jelenlegi lakossági felhasználás(15 milliárd kWh kétszerese.
5.A kis "erőművek" által termelt energia ára(a jelenlegi áron 4.500 milliárd Ft)Ezt összevetve a paksi bővítéssel kiderül, hogy már az I. évben 1200 milliárd Ft a + bevétel.A "kis" erőművek beruházási költsége 2 év alatt(összesen 3 év alatt) megtérül.
6.A "kis" erőművek termelése 30 év alatt 80%-ra csökken és nincs nukleáris hulladék.
7. Független áramellátó egységek jönnek létre.Nem kellenek hálózati vezetékrendszerek,magasfeszültségű transzformátorok, és hatalmas oszloprendszerek,csak az ipari ellátáshoz.
Érdemes volt elvégeznem a 8 általánost,de úgy látszik, hogy a "szakemberek",akiknek több diplomájuk van(?) a négy alapművelettel hadilábon állnak.

prakp 2014.02.23. 09:42:18

@tamás46: "Érdemes volt elvégeznem a 8 általánost,de úgy látszik, hogy a "szakemberek",akiknek több diplomájuk van(?) a négy alapművelettel hadilábon állnak."

Szerintem jobb lett volna, ha nem végzed el, mert így tudod, mennyire baxnak át.
süti beállítások módosítása